De små detaljer

Jeg elsker når markedsføring, leg med sproget, humor og CSR går ind i en slags symbiose eller opnår en form for synergieffekt. Det blikfang der fangede min opmærksomhed her til morgen, lever til fulde op til ovenstående kriterier. Det gav et smil på munden, samt anledningen til disse linjer.

IMG_0464

Selvom ordlyden er kæk, består troværdigheden. Dermed har brandet opnået en højere status på min kognitive huskeliste, sammenkoblet med mine positive følelser for budskabet. Sandsynligheden for, at jeg vil overveje dette produkt næste gang jeg handler ind, vil være markant større. Jeg er altså godt klar over, at jeg er blevet forført lige efter bogen. Og nogle gange synes jeg, at det er helt på sin plads. Det er tilfældet her.

For ikke nok med at det er brandgod markedsføring, så fortæller det meget om nogle holdninger, der med god grund kunne virke som inspiration for andre. Samtidig er det hundrede procent på linje med hvordan jeg mener, at man med fordel kan implementere CSR i sin virksomhed, som noget af det mest nærliggende og naturlige. Fordi alle har et ansvar og medansvar for hvordan tingene udvikler sig; ikke bare i dag, men også i fremtiden. På samme vis, som virksomheden konstant må videreudvikle sine CSR initiativer, med henblik på konstant forbedring.

Do good and do better.

2 comments

Skriv et svar

