Styr din vrede

https://www.linkedin.com/pulse/article/20140905044807-75054000-how-can-i-stop-getting-so-angry

 

Deepak Chopra er i mine øjne en meget vis mand. Og så er han god til at formidle sine budskaber. Begge dele, kan jeg rigtigt godt lide.

Denne artikel lever helt op til mine forventninger. Vrede er for mange mennesker en undertrykt tabu belagt energi, og for andre en ukontrollerbar ditto. Jeg deler jeg artiklen her, i håb om at sprede budskabet om (selv) indsigt og selvforståelse.

Vrede er, som Deepak Chopra også bedyrer, en basal menneskelig egenskab. Men den er meget destruktiv – både for den enkelte, og for omverden. Og så handler den om ens eget indre. Derfor er det der man skal lede, for at komme den til livs.

Skriv et svar

