Et frø er sået

Jeg bliver stadig høj af at tænke på sidste uges forfatter workshop arrangeret af Rikke Moos, webskribenten.

Samtidig kniber jeg mig i armen og tænker, at jeg er en heldig kartoffel, fordi jeg har fået den mulighed og oplevelse.

 

Rikke Moos kan nemlig noget, der er en gave til alle som arbejder sammen med hende.

Man mærker det måske ikke i første omgang, men man undgår ikke følelsen af total livsglæde og opløftethed, når man går derfra.

 

Hvad er det så hun gør?

Hun kan i den grad inspirere, og få en til at nå ind til kernen af både en selv, og den opgave som man sidder med.

Dine tanker flyver, og alligevel lander begge ben solidt på jorden, så der kommer noget konkret fra hånden.

Ikke alene deler Rikke Moos ud af sin ekspertise. Hun sår frø, der vil spirre og gro.

 

Mere vil jeg ikke afsløre her. Til gengæld vil jeg give dig et link til en workshop, som du ikke bør snyde dig selv for.

http://bogsucces.dk/konverter-din-ekspertise-til-en-bog/

-det bliver en fantastisk dag! 🙂

 

 

 

Skriv et svar

