Must have gadget!

Bedst som jeg troede at jeg var kureret for trangen til nye gadgets, falder jeg over denne hotte ting. En retro POP Phone (by Native Union).

POP Phone by Native Union

Som meget aktiv bruger af Skype, dækker den et konkret behov. Men mest af alt giver den et sug i maven, fordi den må jeg bare have! Den er überkool, sexy, retro og lige mig. YES -hvorfor har ingen fået den idé før?

For mig er det ikke nødvendigvis det minimalistiske og mest pladsbesparende der er den bedste løsning. Jeg holder af flot design. Når funktionalitet og design går hen og bliver en nyttig ting i hverdagen -gerne blandet med humor 🙂

Samtidig er jeg nok lidt af en ener, for jeg har på den anden side ikke et behov for et funklende hjem, der praler af dyre design sager i hver en afkrog -hermed peger jeg ikke fingre af jer som har det, for jeg synes også at det er flot og lækkert med sådan et hjem! Jeg elsker lige så meget at gå på loppemarked, for at finde sjove personlige ting til hjemmet. Jeg er heller ikke bleg for at have IKEA habengut på matriklen. Sagt med andre ord: en god blanding af lidt af hvert -med et stærkt personligt præg. Sådan er der hos mig.

Skriv et svar

